Wednesday 30 April 2014

Kek Cheetah



Bila saya lihat semula gambar hasil kek cheetah saya ini ..... saya macam tak percaya saya telah membuat kek ini.... Walau bagaimana pun ... hasilnya jauuuuuuh berbeza bagai langit dan bumi dengan resepi dari tuan punya blog yang saya ambil resepinya.


Tq to my friend yang memberi buah strawberry sebagai buah tangan dari Cameron Highland



Hmmmmm.....  



Buah strawberry yang segar dan cantik



Hanya ini keupayaan saya



Resepi kek ini .....

Lihatlah resepi dan hasil kek yang sangat cantik ini dari tuan punya blog di http://www.azlitamasammanis.com/2012/10/leopard-cake-cheetah-cake.html 

No comments:

Post a Comment

Serawa Durian Seronok juga memindahkan gambar gambar dari album di FB ke dalam blog yang tidak seberapa ini sebagai rujukan untuk diri s...