Friday 11 April 2014

Sekadar meng update blog yang sekian lama terbengkalai

  

Banyak masa yang terluang berlalu sia sia sahaja. Sekadar mengubat kerinduan di hati terhadap Kota Istanbul di musim bunga beberapa tahun yang lalu. Kota Istanbul masih menjadi destinasi penerbangan MAS. Semoga saya dapat mengulangi lagi perjalanan ke kota yang penuh sejarah dan indah ini.  Harapan saya .. entry hari ini akan menjadi permulaan yang baik untuk saya mula melatih diri untuk menulis kembali.







Semoga hobby saya membuat video perjalanan  muncul kembali. Tiada tujuan lain sekadar menguji kemampuan diri sendiri. InshaAllah... moga Jumaat ini memberikan kerajinan kepada saya untuk mengemaskini blog saya yang sudah terbengkalai sekian lama.




No comments:

Post a Comment

Serawa Durian Seronok juga memindahkan gambar gambar dari album di FB ke dalam blog yang tidak seberapa ini sebagai rujukan untuk diri s...